måndag 31 augusti 2009

Det går framåt med framsteg.

Jag mår bra. I skolan går det bättre än vad jag trodde att det skulle. Klassen är så underbart trevliga och roliga så det finns bara inte. Intressanta lektioner med för den delen och det känns verkligen som om det kommer gå bra på studiefronten framöver. Den känslan tycker jag om!
Det finns ju både positiva och negativa saker med gymnasiet som man måste se på också med det är ganska okey, faktiskt. Även om jag inte träffar Jesper så ofta så blir jag alltid lika glad när jag träffar honom. Han är så söt! Han gör min dag till det bättre, han får mig att känna mig som en bra person. Jag älskar Jesper! <3 Tack för att du finns!

"Vänner är som en nallebjörn, underbara att krama men ett helvete att förlora." Jag uppskattar er alla i min närhet. Ni gör mig så glad! Tack hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar