måndag 22 juni 2009

Yippie, en sån dag!

Idag har jag börjat måla den vita grundfärgen i köket. Färdig med två väggar och har ett antal ytor kvar... Härligt.. Sen ska man måla det för en andra gång.. Blä vad trist men har inget annat att syssla med i sommar. Jag kan inte gå en dag utan att göra något,, jag blir så slö! Och det tycker jag inte alls om..

Men jag har bestämmt mig att jag ska gå från mig till marbäck en gång per dag! (jag går på cykelbanan och det är en bit) Men jag blev jätte glad när min pappa frågade hur mycket jag hade gått ner.. Han sa att det syntes att jag blivit smalare. Ihi så glad jag blev då. Att en sådan mening kan gör så mycket! Men jag tror jag måste gå och lägga mig nu, klockan är trotts allt 01:13 och det är lite sent känner jag. Men men jag är ju ifs tonåring (:


Cya people!

1 kommentar: